Pasangan CurangTertangkap Melalui Youtube

 20 Mei 2013 
Pria yang kedapatan selingkuh (Foto: YouTube)  
Lelaki yang kedapatan selingkuh (Foto: YouTube)
 
SAO PAULO - Apabila anda merancang untuk menjalin asmara dengan wanita yang sudah menikah, cuba anda pastikan bahawa suaminya tidak pulang ke rumah tiba-tiba. Hal ini terjadi terhadap seorang lelaki, dan parahnya lagi perselingkuhan itu beredar luas di YouTube.

Melalui rakaman video tersebut, tampak seorang lelaki yang dipaksa untuk keluar melalui tingkap. Video yang beredar di YouTubue itu sontak menjadi perbincangan hangat di internet.

Sebuah video yang dirilis oleh YouTube ini menunjukkan seorang lelaki berusaha keluar dari rumah selingkuhannya dengan turun lmelalui tingkap. Dalam video, lelaki yang tidak diketahui namanya ini hanya mengenakan seluar pendek berwarna putih.

Kemudian lelaki tersebut akhirnya melompat ke sebuah matras yang disediakan oleh petugas bomba. Dalam video memalukan ini memperlihatkan banyak sekali orang yang menonton langsung kejadian itu dan semua orang bersorak-sorai. Demikian diberitakan Metro, Isnin (20/5/2013).

Namun, banyaknya jumlah orang yang menonton dan petugas kebakaran yang telah siaga menunggu di bawah membuat beberapa orang mempertanyakan apakah kejadian itu asli atau hanya rekayasa. (faj)
Okezone

Share this article :

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ramon 's - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger