Ibu Terkejut Terima Telepon dari Anak Yang Telah Sebulan Meninggal

 21 Nov 2012
DAILYMAIL.CO.UK – Seorang ibu terkejut   setelah mendapatkan panggilan telepon dari anaknya yang telah meninggal – sebulan setelah dia fikir dia telah menguburkan anaknya. Gilsimar de Souza, 35, sepatutnya telah meninggal setelah dilanggar sebuah truk pada 17 Oktober. Dia dikuburkan di sebuah pemakaman di Uberaba, di negara tenggara Brazil Minas Gerais, setelah ibu dan bibinya positif mengenalpasti jasadnya.
Tetapi sebenarnya Tuan de Souza telah  pulih dari ketagihan di pusat rehabilitasi di Uberlandia, 70 batu jauhnya. Dan minggu ini tukang batu itu memutuskan untuk berhubungan dengan keluarganya supaya keluarganya  mereka tahu bagaimana keadaannya.
Ibunya, Luzia de Matos, telah aku kuburkan. Aku histeria dengan kesedihan. ”Aku hanya pernah melihat anakku dua hari sebelumnya dan aku tahu itu memang dia. Dia juga pernah mengatakan kepadaku dia akan pergi ke klinik dan kecelakaan terjadi di jalan yang sama pada hari yang sama. Ketika aku menyedari itu adalah dia, aku langsung terkejut, aku jatuh ke lantai dan tidak boleh bergerak. Seluruh tubuhku kaku.”
Tuan De Souza, yang merancang untuk tinggal di pusat pemulihan, mengatakan: “Aku ingin memberikan ibuku beberapa khabar baik, bahawa aku baik-baik saja. ”Aku tidak tahu bahawa aku telah terkubur sebulan lalu. Aku bahkan memiliki sebuah batu nisan. Dia tidak percaya itu aku. Aku harus mengatakan beberapa hal yang terjadi di masa lalu untuk mendapatkan dia untuk percaya bahawa itu benar-benar aku. Lalu telepon terputus. “
Nyonya de Matos khabarnya kemudian pulih dari shock dan berencana untuk mengadakan pesta untuk merayakan kembali sang anak. Dia berkata: “Aku melompat dan tertawa dengan kebahagiaan. Itu seperti emosi. Aku begitu ingin memeluknya. “

Share this article :

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ramon 's - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger